guitar is my love
guitar is my love
 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 دانلود نت و فایل اجرا



نظرات شما عزیزان:

tarannom
ساعت15:17---19 فروردين 1391
نظر خصوصی من عمومی میکنی پدر سوخته وبلاگ نویسی عشق میخواد بزار تابستون یه وبلاگ هواداری درست میکنم فک خودت بیاد پایین
پاسخ: عزیزم آرام باش.نظرت به خدا قسم عمومی بود خصوصی نبود.من کاریش نکردم.حتما خودت یادت رفته گزینه خصوصیو بزنی!


mamadoroza
ساعت16:28---16 فروردين 1391
hi.
misi ke be ma sar zadi.
webe khobi dari.


taranom
ساعت20:59---15 فروردين 1391
بزار وبلاگ نویسی را شروع کنی بعد بی جنبه بازی درار من اصلا برای پسرا جواب نمینویسم اونوقت تو در جواب عزیزم سجاد گفتی لینکت کردم بی شخصیت
پاسخ:من کلا واسه دخترا جواب نمیدم!!درضمن سرکار خانم باسابقه ی وبلاگ نویس بدنیا اومده:شما ازین مستهجن بازیا در نیار،آفرین دختــــــرم...


ساناز
ساعت14:14---15 فروردين 1391
سایتت جالبه حیف که من گیتارزن نیستم

سجاد
ساعت13:29---15 فروردين 1391
سلام عزیزم من لینکت کردم منم خوشحال میشم منو با نام دانلود جدیدترین موزیکها لینک کنی www.musicbax.loxblog.com
پاسخ:لینکت کردم.متشکر!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:7 ] [ Shakiba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام،من چون علاقه ی زیادی به گیتار دارم و همچنین گیتار میزنم این وبلاگ رو ساختم تا مطالبی در مورد گیتار در اختیارتون بذارم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 430549
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 430549
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس